جایگاه نخست عرضه میلگرد در بورس کالا به میلگرد ابرکوه رسید

فولاد سرمد یکی از تولیدکنندگان میلگرد در ایران است که محصول تولیدی خود (میلگرد ابرکوه) را در بازار بورس کالا عرضه و به فروش می‌رساند. در روز پایان معاملاتی بورس کالا در هفته‌ای که گذشت، فولاد سرمد ابرکوه توانست حجم عرضه خود را به ۱۰ هزار تن میلگرد برساند که از این نظر، رتبه نخست عرضه و سهم ۱۸ درصدی ارزش معاملات میلگرد در بورس کالا را به دست آورد. به طوری که ارزش معاملاتی میلگرد فولاد سرمد در بورس کالا به دو هزار و ۵۹۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال رسید. در این گزارش به عرضه معاملات میلگرد ابرکوه در بورس کالا و کسب رتبه نخست عرضه و دستیابی به ارزش ۱۸ درصدی این بازار می‌پردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله کارآهن را دنبال کنید.

زمان خواندن: ۲ دقیقه

رتبه نخست میلگرد ابرکوه در بورس کالا

به گزارش  کارآهن به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه، این شرکت با حجم عرضه‌ای معادل ۱۰ هزار تن میلگرد، موفق به کسب رتبه اول و ثبت ارزش معاملاتی معادل دو هزار و ۵۹۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال در روز پایانی معاملاتی بورس کالا در هفته گذشته شد‌.

مبادله‌گران تالار نقره‌ای در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، شاهد عرضه ۱۵۱ هزار تن میلگرد پرمصرف ساختمانی بودند که در نهایت برای ۴۲ هزار تن آن معادل ۲۸٫۲ درصد از این عرضه‌ها به توافق برای دادوستد رسیدند.

از میان شرکت‌های عرضه‌کننده، شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه با حجم عرضه‌ای معادل ۱۰ هزار تن، موفق به کسب رتبه اول و ثبت ارزش معاملاتی معادل دو هزار و ۵۹۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال شد‌.

التهاب قیمت دلار، رقابت معامله‌گران بازار میلگرد را نیز همانند سایر بازارها بی‌نصیب نگذاشت و قیمت این محصول را به ۲۶ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم رساند.

رقابت در بورس کالا بر سر محصول میلگرد عرضه شده، ارزشی معادل ۱۴ هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال را در کارنامه معاملاتی آخرین روز معاملاتی بورس کالا ثبت کرد که ۱۸ درصد آن سهم‌ محصولات شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه بود.

کلام آخر

در این گزارش به ثبت رتبه نخست شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه در زمینه عرضه میلگرد و دستیابی به سهم ۱۸ درصدی از ارزش کل بازار میلگرد پرداختیم. طی هفته گذشته در بازار بورس کالا، رتبه اول عرضه میلگرد، به میلگرد ابرکوه رسید را به دست آورد. همچنین از نظر ارزش بازار که معادل ۱۴ هزار و ۳۶۲ میلیارد ریال برای محصول میلگرد بود، فولاد سرمد ابرکوه نزدیک به ۱۸ درصد کل ارزش گفته شده را به خود اختصاص داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.