همه چیز درباره کمد فلزی

کمد فلزی، یک نوع کمد ضد زنگ است است که از ورق‌ گالوانیزه تولید می‌شود. این محصول عمدتا برای قرار دادن اسناد، مدارک و پرونده‌ها در محیط‌های خانگی، صنعتی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرایند تولید این محصول چندان پیچیده نیست. مواد اولیه این محصول شامل ورق روغنی، ابتدا در خط نورد گرم تولید و سپس برای تبدیل شدن به ورق گالوانیزه، به خط نورد سرد منتقل می‌گردد.

یکی از ویژگی‌های مهم ورق گالوانیزه مورد استفاده در کمدهای فلزی اداری، میزان کربن متوسط است. لازم به توضیح است که کمد فلزی اداری یا کمد فلزی صنعتی در ۳ نوع فلزی، چوبی و پلاستیکی تولید می‌گردد که نوع فلزی نسبت به ۲ نوع دیگر، مقاومت بالایی در برابر آب، رطوبت، خوردگی و آتش دارد. در این مقاله قصد داریم تا درباره کمد فلزی، مواد اولیه آن، مراحل تولید کمد فلزی و کمد فلزی قیمت صحبت کنیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله کارآهن را دنبال کنید.

جدول مشخصات کمد فلزی

در جدول زیر به مشخصات کمد فلزی از نظر ماده اولیه، انواع، ویژگی‌ها و کاربردهای آن اشاره می‌کنیم:

مشخصات کمد فلزی
نوع کمدماده اولیهانواعویژگیکاربرد
فلزیورق گالوانیزهنازک و ضخیممقاوم در برابر خوردگی، آتش و …کمد لباس، بایگانی اداری، کمد مدرسه، کمدهای صنعتی و …

کمد فلزی 

به کمدهای فایل مورد استفاده در صنایع خانگی، موسسات، ادارات و سازمان‌ها، کمد فلزی می‌گویند. از جمله مزایای کمد فلزی، مقاومت آن در برابر برخی عناصر بیرونی محیط است. کمد فلزی نسوز می‌تواند محتویات خود را در برابر آب و آتش محافظت کند. در واقع تفاوت اصلی کمد فلزی نسبت کمد چوبی یا پلاستیکی در غیر قابل اشتعال بودن، ضد آب و دوام بالای است.

این نوع کمدها معمولا دارای درب‌های فلزی هستند و می‌توانند در انواع محیط‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. کمد فلزی صنعتی به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و خوردگی، معمولا در محیط‌های صنعتی، اداری، انبارها، آشپزخانه‌ها و حتی منازل نیز استفاده می‌شوند.

مواد اصلی این محصولات، ورق گالوانیزه است. ورق گالوانیزه نورد سرد از کلاف‌های ورق روغنی نورد گرم ساخته شده و در دمایی کمتر از دمای تبلور مجدد یا همان دمای محیط نورد می‌شوند. میزان کربن ورق گالوانیزه تولید شده در این فرایند به طور کلی کمتر از ۲ درصد است که به آن ورق نورد سرد نیز می‌گویند. همچنین ضخامت ورق نورد سرد معمولا بین ۰.۱ تا ۸ میلیمتر است. ضخامت و عرض ورق گالوانیزه با توجه به ظرفیت تجهیزات هر کارخانه و تقاضای بازار تعیین می‌گردد.

به طور کلی مراحل ساخت کمد فلزی شامل فرایندهای تولید ورق روغنی طی نورد گرم، تبدیل آن به ورق گالوانیزه طی نورد سرد، فرایندهای خمشی، جوشکاری، فسفاته کردن و پاشش می‌شود.

کمد فلزی

مواد اولیه کمد فلزی

انتخاب مواد مورد نیاز برای ساخت کمد فلزی به طور مستقیم بر کیفیت و ظاهر این محصول تاثیر می‌گذارد. از طرفی، انتخاب متریال این محصول به ضخامت ورق فولادی نیز بستگی دارد. به طوری که کابینت فلزی به ۲ بخش کابینت فلزی با ورق فولادی نازک و کابینت فلزی اداری با ورق فولادی ضخیم تقسیم‌بندی می‌شود.

ضخامت کابینت فلزی تولید شده از ورق فولادی نازک، بین ۰.۳ تا ۰.۵ میلیمتر است. با این حال باید لایه رنگ‌آمیزی شده ورق فولادی کمد فلزی را به ضخامت نهایی محصول نیز اضافه کرد. رنگ‌آمیزی این محصول دارای ضخامت بین ۰.۱ تا ۰.۲ میلی‌متر است.

ورق گالوانیزه نازک باعث می‌شود که کمد فلزی نتواند مقاومت کافی برای تحمل وزن بیشتر داشته باشد. به همین خاطر تحمل بار و دوام این محصول را نمی‌توان تضمین کرد. در واقع، کمد فلزی با ورق نازک، محصولی است که نمی‌تواند بسیاری از نیازهای مصرف‌کنندگان را برای کابینت فایل فولادی برآورده کند.

ورق گالوانیزه ضخیم مورد استفاده در کمد فلزی صنعتی دارای ضخامت بین ۰.۶ تا ۰.۸ میلیمتر است که معمولا برای تحمل بار مورد نیاز وسایل اداری، خانگی و صنعتی کافی به نظر می‌رسد. به طوری که امروزه خیلی از اداره‌های دولتی و خصوصی برای بایگانی پرونده‌ها و اسناد خود از این نوع کمد فلزی استفاده می‌کنند.

مزایای کربن متوسط برای ورق فولادی کمد فلزی

همانطور که پیشتر گفته شد، ضخامت ورق گالوانیزه نمی‌تواند نقش تعیین‌کننده در کیفیت نهایی کابینت فلزی اداری ایفا کند. در واقع کیفیت کمد فلزی بر اساس مواد مورد استفاده در تولید ورق فولادی تعیین می‌شود. بهترین مواد ورق گالوانیزه برای کمد فلزی باید دارای محتوای کربن متوسط باشد تا بتواند کیفیت آن را تضمین کند. به طوری که میزان کربن متوسط ورق فولادی می‌تواند برای خم کردن، مهر زنی و مونتاژ کابینت فلزی اداری مناسب باشد. بنابراین ضخامت ورق گالوانیزه تنها ملاک قضاوت در مورد کیفیت کابینت فلزی اداری نیست، بلکه مهمتر از آن کیفیت ورق است.

اگر ورق گالوانیزه مورد استفاده در کمد فلزی دارای کربن متوسط باشد، محصول نهایی صاف‌تر، زیباتر و پایدارتر خواهد بود. از مزایای ورق گالوانیزه می‌توان به سختی متوسط ​​اشاره کرد که نه تنها باعث کاهش خطای خمشی در حین تولید می‌شود بلکه زمینه را برای ایجاد یک سطح صاف و یکنواخت به وجود می‌آورد.

علاوه بر انتخاب متریال کمد فلزی صنعتی، پاشش سطحی و طرز کار نیز از عوامل مهم تعیین کننده کیفیت کابینت فلزی اداری به شمار می‌آید. رعایت و توجه به استانداردهای تولید ورق فولادی، کیفیت ورق فولادی و سازنده نیز از اهمیت بالایی برای حفظ کیفیت کمد فلزی برخوردار است.

خط تولید ورق گالوانیزه

با توجه به اینکه برای تولید کمد فلزی از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود، بنابراین قصد داریم تا شما را به صورت مختصر با خط تولید ورق گالوانیزه آشنا کنیم.

شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که ورق گالوانیزه چگونه ساخته می‌شود. ورق گالوانیزه یکی از محصولات فولادی است که با استفاده از ورق روغنی تولید می‌گردد. پس از اینکه ورق روغنی طی فرایند نورد گرم به ضخامت و ابعاد مورد نظر رسید، این محصول را به خط نورد سرد انتقال می‌دهند.

هدف از انتقال ورق روغنی به خط نورد سرد، تبدیل این محصول به ورق گالوانیزه است. برای تبدیل شدن به ورق گالوانیزه، از پوشش روی برای ضد زنگ کردن آن استفاده می‌شود. با توجه به اینکه ترکیب شیمیایی ورق گالوانیزه حاوی مقدار متوسط کربن و درصد بیشتری نیکل و کروم است، بنابراین با پوشش دهی این نوع ورق با آلیاژ روی، درصد مقاومت آن در برابر خوردگی و پوسیدگی  افزایش پیدا می‌کند.

وقتی ورق گالوانیزه تولید شد، این محصول برای استفاده در صنایع پایین دست زنجیره فولاد، به کارخانجات مختلف انتقال می‌یابد. یکی از کاربردهای مهم ورق گالوانیزه، استفاده در ساخت کمد فلزی صنعتی است که در ادامه به توضیح نحوه ساخت آن می‌پردازیم.

کمد فلزی

مراحل تولید کمد فلزی

برای تولید کمد فلزی، ابتدا سایز آن تعیین و بر روی ورق گالوانیزه اجرا می‌شود. پس از آن نوبت به برش دادن و خم کردن ورق فولادی می‌رسد. سپس به وسیله جوشکاری، نقاط مختلف ورق فولادی برای ساخت کمد فلزی جوش داده می‌شوند. در نهایت کمد فلزی ساخته شده، به کارگاه رنگ‌آمیزی منتقل می‌گردد. 

روش ساخت کمد فلزی شامل مراحل زیر می‌شود:

۱- برش دادن ورق گالوانیزه

بر اساس ابعاد مورد نظر کمد فلزی صنعتی، ورق گالوانیزه برش به وسیله دستگاه برش، بریده می‌شود. در این مرحله، شکل ابتدایی کمد فلزی از طریق برش ورق فولادی به دست می‌آید.

۲- خم کردن ورق فولادی برش داده شده

با استفاده از دستگاه خم کن، چین‌های داخلی و خارجی کمد خم می‌شود. این بخش یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید کمد فلزی است؛ به طوری که اگر خم‌کاری به خوبی انجام نشود، کمد فلزی کیفیت خود را از دست می‌دهد. این فرایند به طور مستقیم بر کیفیت و عمر کمد تاثیر می‌گذارد.

۳- جوشکاری ورق فولادی خم شده

پس از خم کردن ورق فولادی مورد نیاز برای ساخت کمد فلزی، نوبت به جوشکاری و تکمیل اسکلت اصلی این محصول می‌رسد.

۴- فسفاته کردن

در این مرحله، عملیات فسفاته ورق گالوانیزه صورت می‌گیرد. فسفاته کردن به مرحله‌ای گفته می‌شود که ورق گالوانیزه به وسیله محلول اسید فسفریک (رقیق شده)، مقاومت کافی در برابر خوردگی و سایش پیدا می‌کند. با توجه به صاف و یکنواخت بودن ورق فولادی مورد استفاده در ساخت کمد فلزی، فسفاته کردن به روش پاششی صورت می‌گیرد.

در صورتی که خلل و فرج ورق فولادی بیش از حد مجاز بود، استفاده از روش غوطه‌وری-پاششی توصیه می‌شود. مراحل فسفاته کردن ورق فولادی شامل ایجاد یک لایه مقاوم به عنوان پایه رنگ و یک لایه مقاوم برای جلوگیری از خوردگی است.

۵، رنگ کردن کمد فلزی

محصول نیمه تمام کمد فلزی وارد کارگاه رنگ‌آمیزی می‌شود. رنگ‌آمیزی کمد فلزی در انواع رنگ‌های مختلف و بسته به سلیقه مشتری صورت می‌گیرد. پس از رنگ‌آمیزی و در راستای خشک کردن رنگ، کمد فلزی به کوره انتقال داده می‌شود تا تحت حرارت لازم برای خشک شدن قرار بگیرد. در ضمن برای خشک کردن رنگ کمد فلزی، می‌توان از آن را در فضای باز قرار داد.

۶- بسته‌بندی

پس از رنگ‌آمیزی، کمد فلزی آماده شده، بسته‌بندی و برای مشتری ارسال می‌شود.

کمد فلزی

انواع کمد فلزی

کمد دیواری فلزی

کمد دیواری فلزی از جنس ورق گالوانیزه ساخته شده است. این نوع کمد معمولا دارای درب‌های فلزی است که به شکل افقی یا عمودی باز و بسته می‌شوند. کمد فلزی دیواری به دلیل ساختار خود، به شکلی کم‌ جا و کارآمد برای استفاده در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از این کمدها می‌توان در حمام‌ها، آشپزخانه‌ها، ادارات، اتاق‌های خواب و حتی در فضاهای صنعتی استفاده کرد. کمد فلزی دیواری علاوه بر فضای ذخیره‌سازی، امکان نگهداری امنیتی برای اشیاء درون آن‌ها را فراهم می‌کند. همچنین، نصب آن‌ها بر روی دیوار، فضای بیشتری را برای استفاده در دسترس قرار می‌دهد.

کمد فلزی اداری

کمد فلزی اداری به طور کلی برای استفاده در محیط‌های اداری و تجاری طراحی شده است. این کمدها از فلزهای مقاوم و با کیفیت مانند ورق گالوانیزه ضد زنگ ساخته می‌شوند و دارای درب‌های فلزی به شکل افقی یا عمودی هستند. کمد فلزی اداری از طراحی ساده و منحصر به فردی برخوردارند و به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و خوردگی، می‌توانند در محیط‌های پرتردد دوام بالایی از خود نشان دهند.

در ضمن کمد فلزی اداری برای ذخیره و سازماندهی اسناد، فایل‌ها، لوازم التحریر و سایر اشیاء مورد استفاده در محیط اداری استفاده می‌شود.

کمد فلزی

کمد فلزی صنعتی

کمد فلزی صنعتی که از ورق گالوانیزه تولید می‌شود، قابل استفاده در صنایع و محیط‌های صنعتی است. این کمدها، مقاومت بالایی در برابر ضربه، خوردگی و شرایط سخت صنعتی، از خود نشان می‌دهند. مهم‌ترین کاربردهای کمد فلزی صنعتی برای ذخیره و سازماندهی ابزارها، قطعات، مواد و سایر اشیاء مورد استفاده در صنایع استفاده می‌شوند.

کمد فلزی بایگانی

همانطور که نام کمد فلزی بایگانی مشخص است، این محصول  در محیط‌های بایگانی و ذخیره سازی اسناد و اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچون سایر کمدهای توضیح داده شده، این نوع کمد نیز از ورق گالوانیزه با دوام تولید می‌شود. به طوری که قابلیت ضد خوردگی و ضربه دارد.

کمدهای فلزی بایگانی قفل‌های محکمی دارند که امکان نگهداری اسناد و اطلاعات داخل آن‌ها را فراهم می‌کنند. این کمدها معمولا در محیط‌های اداری، کتابخانه‌ها، آرشیوها و سایر محیط‌های بایگانی استفاده می‌شوند.

کمد فلزی

کمد فلزی خانگی

کمد فلزی خانگی دارای بدنه‌ای از جنس ورق گالوانیزه که برای استفاده در منازل مناسب است. این کمد‌ها معمولا با رنگ‌های متنوعی در بازار عرضه شده و از درب‌های قفل دار برای حفظ امنیت و دسترسی آسان به اجناس، اشیاء و کتاب‌ها استفاده می‌شود. از جمله مزایای کمدهای فلزی مورد استفاده در محیط خانه می‌توان به قابلیت شستشوی آسان، مقاومت در برابر آتش و … اشاره کرد.

کمد فلزی آشپزخانه

یکی از محصولات پر کاربرد در محیط خانگی، کمد فلزی آشپزخانه است. این محصول به عنوان یک راهکار مناسب برای ذخیره‌سازی انواع کالاهای خوراکی در آشپزخانه استفاده می‌شود. این کمد‌ها به دلیل ساختار فلزی‌ مقاوم در برابر خوردگی، شکستگی و آتش، برای ذخیره کردن بشقاب‌، لیوان‌، قاشق‌، چاقو و سایر وسایل آشپزخانه مناسب هستند.

شما می‌توانید کمد‌های فلزی آشپزخانه را با اندازه و شکل‌دهی مناسب محیط خود انتخاب کنید. انواع کمد فلزی آشپزخانه شامل کمد بلند و باریک برای ذخیره‌سازی سبد میوه‌ها و سبزیجات، کمد با کشوی عمیق برای ذخیره سیب‌زمینی و پیاز و کمد با فضای کم برای ذخیره نان و دستمال کاغذی می‌شود.

کمد فلزی لباس

بر کسی پوشیده نیست که کمد فلزی لباس، جزو جدایی‌ناپذیر از اتاق خواب افراد است. این نوع کمد که از ورق گالوانیزه تولید می‌شود. یک راهکار مناسب برای ذخیره‌سازی لباس‌ها و لوازم شخصی است.. آن‌ها همچنین می‌توانند

کمد‌های فلزی لباس به دلیل طراحی مقاوم و قابل اعتماد، به راحتی تمیز می‌شوند و از نفوذ باکتری‌ها در برابر لباس‌ها جلوگیری بعمل می‌آورند.

کمد فلزی قدیمی

اگرچه منظور از کمدهای فلزی قدیمی، کمدهایی است که زمان زیادی از تاریخ تولید آن می‌گذرد اما منظور ما در این مقاله از کمد فلزی قدیمی، یک نوع کمد ساخته شده از ورق گالوانیزه است که بر سطح آن، آثاری از پتینه کاری مشاهده می‌شود. گاهی ایننوع پتینه کاری به وسیله هنرمند انجام می‌شود و گاهی با گذاشتن کمد در فضای باز برای خوردگی هر بیشتر آن جهت زنگ زدگی یا پتینه‌های سبز طبیعی بر روی آن.

مهم‌ترین کاربرد کمد فلزی صنعتی قدیمی یا کمد فلزی دیواری در دکوراسیون داخلی خانه‌ها، گالری‌ها و ادارات مرتبط با مشاغل هنری است. شکل و طراحی این کمد‌ها می‌تواند کلاسیک و زیبا باشد و با توجه به جنس فلزی‌شان، به آسانی با سایر وسایل دکوراسیون داخلی ست شوند.

کمد فلزی

کمد فلزی کوچک

یکی از پرکاربردترین کمدهای فلزی به ویژه در محیط‌های آپارتمانی کوچک، کمد فلزی کوچک است که از ورق گالوانیزه نازک تولید می‌شوند. این نوع کمدها قابلیت ایجاد فضای سالم و راحت برای ذخیره‌سازی لوازم و لباس‌ها را دارند. در ضمن کمد فلزی کوچک ممکن است دارای پایه‌های پلاستیکی یا فلزی باشند که مانع از ایجاد خش بر روی کف محیط شوند.

لیست کارخانه‌های تولید ورق گالوانیزه

مهم‌ترین کارخانه تولید ورق گالوانیزه مورد استفاده در ساخت کمد فلزی، می‌توان به فولاد مبارکه اصفهان اشاره کرد. این کارخانه فولادی بزرگ در داخل کشور، قابلیت تولید ورق گالوانیزه در ابعاد مختلف را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ورق گالوانیزه فولاد مبارکه، مقاله «معرفی محصولات مشخصات فنی ورق گالوانیزه فولاد مبارکه را بشناسید» را در وب سایت کارآهن مطالعه کنید.

دیگر کارخانه‌ های مهم تولید کننده ورق گالوانیزه عبارتند از:

قیمت ورق گالوانیزه

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ورق گالوانیزه در داخل کشور، به وب سایت کارآهن مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید با شماره ۶۷۱۴۵-۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در کارآهن، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

کمد فلزی قیمت 

کمد فلزی یکی از وسایل کاربردی مورد استفاده در ادارات و سازمان‌ها است که از ورق گالوانیزه تولید می‌شود. از جمله عوامل موثر بر قیمت کمد فلزی، قیمت ورق گالوانیزه است. برای اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه ضد زنگ مورد استفاده برای تولید کمد فلزی، به وب سایت کار آهن مراجعه کنید.

کمد فلزی

کمد فلزی دست دوم

کمد فلزی دست دوم، کمدی است که پیشتر در محیطی دیگر به کار گرفته شده و بعدها به فروش گذاشته می‌شود. این نوع کمد‌ها با توجه به گالوانیزه بودن آن‌ها، ساختار پایداری دارند و در برابر رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

کمد‌ فلزی صنعتی دست دوم اغلب از آهن و فولاد ساخته شده‌اند و دارای بدنه پر قدرت و مقاوم هستند. بسیاری از این کمد‌ها به دلیل مقاومت و پایداری فلزی که دارند، بیشتر از کمد‌های چوبی قابلیت استفاده دارند.

کمد فلزی دست دوم اصفهان

کمد فلزی دست دوم اصفهان معمولا از فولاد گالوانیزه یا آلومینیوم ساخته شده می‎شوند. این کمد‌ها دارای کیفیت ساخت بالایی هستند و در طرح‌ها، رنگ‌ها و در اندازه‎های متنوعی تولید می‌گردند.

از جمله ویژگی‌هایی کمد فلزی دست دوم اصفهان، اثرات زیبای خوردگی و خط و خش هستند که به کمد اصالت و جذابیت می‌دهند. اگر شما به دنبال یک قیمت مناسب و کیفیت بالا از کمد فلزی هستید، می‌توان به راحتی یک کمد فلزی دست دوم خوب را در اصفهان پیدا کنید.

قیمت کمد فلزی آشپزخانه

قیمت کمد فلزی آشپزخانه بسته به کیفیت و سایز آن متفاوت است. به‌طور کلی، کمد فلزی آشپزخانه دست ‌دوم، قیمت ارزان‌تری نسبت به کمد نو دارد. با این حال، قیمت کمد فلزی آشپزخانه کوچک و بزرگ از یک میلیون تومان به بالا در نظر گرفته می‌شود.

قیمت کمد فلزی بایگانی

قیمت کمد فلزی بایگانی به برند و اندازه کمد بستگی دارد. البته باید توجه داشت که اگر کمد فلزی بایگانی دست دوم باشد، قیمت آن کمتر از کمد نو خواهد بود. با توجه به شرایط و کیفیت کمد دست دوم، هنگام خرید باید به دقت از اجزای آن و زیبایی و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

قیمت کمد فلزی خانگی

قیمت کمد فلزی خانگی بستگی به اندازه، جنس و کیفیت آن دارد. در صورتی که کمد خانگی دارای بخش‌های مختلفی مانند قفسه‌های داخلی، درب‌های شیشه‌ای و بخش‌های بایگانی باشد، قیمت آن بیشتر از کمد ساده خواهد بود و ممکن است به ۵ میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. در راستای خرید کمد فلزی خانگی، اگر به دنبال کیفیت و دوام آن هستید، بهتر است از برندهای معتبر خرید خود را انجام دهید.

قیمت کمد فلزی دست دوم

در صورتی ‌که کمد فلزی دست دوم بدون زنگ‌زدگی و خراش و در حالت خوبی باشد، قیمت آن به طور معمول کمتر از نصف قیمت کمد فلزی نو در نظر گرفته می‌شود. به طور مثال، قیمت کمد فلزی دست دوم کوچک حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و کمد بزرگتر حدودا ۱.۵ تا ۳ میلیون تومان است.

خرید کمد فلزی

برای خرید کمد فلزی، ابتدا باید اندازه و شکل مورد نظر خود را تعیین کنید. بهتر است اندازه کمد فلزی با ابعاد مناسب برای محل نصب آن انتخاب شود. اگر می‌خواهید یک کمد فلزی با کیفیت همراه با طول عمر طولانی داشته باشید، بهتر است برای خرید آن، از فروشگاه‌های معتبر و خرید از برندهای مشهور و پرطرفدار استفاده کنید.

خرید ورق گالوانیزه

برای استعلام قیمت ورق گالوانیزه و نحوه خرید این محصول به وب سایت کارآهن مراجعه کنید. 

کلام آخر

در این مقاله درباره کمد فلزی صحبت کردیم. کمد فلزی صنعتی یا کمد فلزی اداری و خانگی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای جمع‌آوری و بایگانی اسناد، مدارک و پرونده‌های اداری است. این محصول به ۳ شکل فلزی، چوبی و پلاستیکی تولید می‌شود که نوع فلزی آن نسبت به دیگر گزینه‌ها، مقاومت قابل توجهی از خود در برابر آب، رطوبت و آتش نشان می‌دهد.

مواد اولیه مورد استفاده در کابینت اداری فلزی شامل ورق گالوانیزه است که طی مراحل مختلف آماده و برای ساخت این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ورق گالوانیزه، با ما تماس بگیرید. گروه کارشناسان ما در وب سایت کار آهن، آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

جنس کمد فلزی چیست؟

کمد فلزی از ورق گالوانیزه تولید می‌شود.

آیا کمد فلزی قابل تنظیم و تغییر ارتفاع است؟

بله، شما می‌توانید بسته به نیاز خود، کمد فلزی صنعتی، کمد فلزی اداری یا خانگی را سفارش دهید.

کمد فلزی دارای روکش ضد زنگ است؟

بله، به واسطه مواد اولیه تولید کمد فلزی شامل فولاد گالوانیزه، این محصول دارای روکش ضد زنگ یا آلیاژ روی است که در برابر خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

مهم‌ترین کارخانه‌های تولید کننده ورق گالوانیزه مورد استفاده در تولید کمد فلزی کدام‌اند؟

فولاد مبارکه اصفهان، فولاد امیر کبیر کاشان و فولاد گیلان، جزو مهم‌ترین شرکت‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه در ایران به شمار می‌آیند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.