قیمت ورق کویل فولادی نورد گرم چین در آگوست ۲۰۲۳

کویل فولادی چین

اگرچه قیمت ورق کویل فولادی نورد گرم چین طی سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ روند کاهشی به خود گرفت اما نمودار قیمتی این محصول در بازه زمانی ماه آگوست ۲۰۲۳ نشان می‌دهد که قیمت این محصول در حال تغییر و تحول اساسی به نفع یک روند صعودی است. با این حال تحلیل تکنیکال کارشناسان کارآهن صحت روند صعودی قیمت ورق کویل فولادی نورد گرم چین را به طور قطعی تایید نمی‌کنند و باید منتظر ماند که بازار آهن و فولاد دنیا چه واکنشی به نمودار قمیتی این محصول طی ماه‌های آینده خواهد داد.

در این مقاله قصد داریم تا درباره قیمت ورق کویل فولادی نورد گرم چین در ماه آگوست ۲۰۲۳ بر اساس تحلیل تکنیکال در دو بازه زمانی روزانه و هفتگی بپردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله کارآهن را دنبال کنید.

قیمت کویل فولادی چین در بازه زمانی هفتگی

در حال حاضر قیمت فولاد HRC چین پس از روند افزایشی طی سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ و رسیدن به قله قیمتی، شروع به اصلاح روند خود کرده است؛ به طوری که هم اکنون روند نزولی را نظاره می‌کند. اما با این حال به نظر می‌رسد این روند نزولی و اصلاح قیمت، به پایان خود نزدیک شده باشد.

از نظر تکنیکال، قیمت ورق کویل فولادی نورد گرم تولید چین، روند قیمتی قبل را تا ۷۸ درصد اصلاح کرده است. نمودار پایین نشان می‌دهد که قیمت کویل فولادی چین به سطح حمایتی خوبی رسیده است.

همانطور که در نمودار مشاهده می‌کنید، کف قیمت نقطه شماره ۲ بالاتر از کف قیمت نقطه شماره ۱ است که حکایت از حمایت قیمت در این سطح می‌‎دهد.

برای تایید تغییر جهت روند در بازه زمانی هفتگی قیمت، نیازمند شکست سطح سبز رنگ مقاومتی هستیم که در این صورت، جهت حرکت از روند نزولی به روند صعودی تغییر پیدا خواهد کرد.

نمودار هفتگی قیمت ورق کویل فولادی چین

قیمت کویل فولادی چین در بازه زمانی روزانه

تحلیل تکنیکال نمودار پایین در بازه زمانی روزانه، خبر از آغاز روند صعودی قیمت ورق کویل فولادی نورد گرم چین می‌دهد. همانطور که در نمودار پایین مشاهده می‌کنید، روند قیمتی کویل چین، آخرین سطح مقاومت را تجربه کرده است و به نظر می‌رسد پایین‌تر از این مقدار نخواهد رفت. درنتیجه روند قیمت، از پتانسیل بالایی برای جهش صعودی برخوردار است.

نظر تحلیل گر کارآهن

توجه داشته باشید که روند صعودی در حال حاضر تایید نشده است و تنها نشانه‌هایی از آن مشاهده می‌شود. برای تایید جهت روند، باید به نشانه‌های بیشتر از جمله شکست سطوح مقاومت، دست پیدا کرد.

کلام آخر

در این مقاله به موضوع قیمت ورق کویل فولادی نورد گرم چین در آگوست سال ۲۰۲۳ بر اساس تحلیل تکنیکال پرداختیم. پیش‌بینی‌ کارشناسان کارآهن بر اساس نمودار قیمتی فولاد چین نشان می‌دهد که این محصول در پایان سطح مقاومت خود برای کاهش قیمت قرار دارد. به طوری که انتظار می‌رود که قیمت ورق کویل فولادی چین روند روبه رشدی داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.