تولید آهن خام آلمان در ماه آگوست کاهش یافت

تولید آهن خام آلمان، ۷.۴ درصد متر در متر و فولاد نورد ۹.۶ درصد متر در متر کاهش یافت. این خبر از سوی انجمن فولاد آلمان منتشر شده است که حکایت از آمار فولادسازان آلمانی در زمینه تولید آهن خام دارد. در این گزارش به میزان تولید آهن خام آلمان در ماه آگوست ۲۰۲۴ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته می‌پردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله کارآهن را دنبال کنید.

زمان خواندن: ۲ دقیقه

کاهش تولید آهن خام آلمان

به گزارش کارآهن به نقل از انجمن فولاد آلمان (WV Stahl)، فولادسازان آلمانی در آگوست ۲۰۲۴ تولید فولاد را ۸.۶ درصد نسبت به ماه قبل کاهش دادند و به ۲.۸۷ میلیون تن رساندند. این رقم در مقایسه با آگوست ۲۰۲۳، ۰.۵ درصد افزایش یافته است.

تولید فولاد در مبدل‌ها طی ماه آگوست با ۹.۱ درصد کاهش در مترمربع و ۰.۱ درصد سالانه به ۲.۱۴ میلیون تن رسید. همچنین در کوره‌های قوس الکتریکی (EAF) با کاهش ۷ درصدی متر بر متر و ۲.۳ درصد افزایش در سال به ۲.۱۴ میلیون تن رسید.

تولید آهن خام با کاهش ۷.۴ درصدی در مترمربع و با ۰.۳ درصد افزایش در سال به ۱.۹۷ میلیون تن رسید. تولید فولاد نورد آلمان به ۲.۳۵ میلیون تن رسید که ۹.۶ درصد متر در متر و ۰.۳ درصد سالانه کاهش داشت.

در ماه ژانویه تا آگوست، آلمان تولید فولاد را ۴ درصد در سال افزایش داد و به ۲۵.۳۸ میلیون تن رساند که شامل ۲.۲ درصد سالانه در مبدل‌ها به ۱۷.۹۷ میلیون تن و ۸.۶ درصد در سال در EAF به ۷.۴۱ میلیون تن رسید. تولید آهن خام با ۲.۴ درصد افزایش در سال به ۱۶.۵۵ میلیون تن رسید. تولید فولاد نورد آلمان با ۲.۶ درصد افزایش در سال به ۲۱.۶۷ میلیون ت.ن دست یافت.

تصویری از آمار تولید آهن خام آلمان

کلام آخر

در این گزارش به میزان تولید آهن خام آلمان در آگوست ۲۰۲۴ پرداختیم. آلمان در میان ۱۰ تولیدکننده بزرگ فولاد در جهان بر اساس آمار world steel قرار دارد. در سال ۲۰۲۳، این کشور تولید فولاد را ۳.۹ درصد نسبت به سال قبل کاهش داد  و به ۳۵.۴ میلیون تن رسید. همچنین در رتبه‌بندی جهانی کشورهای تولیدکننده رتبه هشتم را به خود اختصاص داد.

تولید فولاد در مبدل ها با ۰.۹ درصد کاهش در سال به ۲۵.۶۳ میلیون تن و در کوره‌های قوس الکتریکی با ۱۰.۸ درصد سالانه به ۹.۸۱ میلیون تن کاهش یافت. تولید آهن خام با ۰.۹ درصد کاهش در سال به ۲۳.۶۳ میلیون تن رسید. تولید فولاد نورد به ۳۰.۶۴ میلیون تن رسید که ۳.۶ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت.

منبع: gmk.center

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.