تولید فولاد فرانسه ۵۰ درصد بیشتر شد

فرانسه تولید فولاد را ۵۰ درصد در مترمربع در ماه اوت افزایش داد. تولید فولاد فرانسه ۵۰ درصد نسبت به ماه قبل افزایش داشته است. به نظر می‌رسد در ژانویه تا آگوست ۲۰۲۴، فولادسازان فرانسوی تولید فولاد را ۸.۴ درصد در سال افزایش دادند. در این گزارش به میزان تولید فولاد فرانسه در ژانویه تا آگوست سال ۲۰۲۴ و معرفی ۱۱ شرکت بزرگ فولادی فرانسوی به همراه میزان تولید آن‌ها می‌پردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله کارآهن را دنبال کنید.

زمان خواندن: ۳ دقیقه

جهش تولید فولاد فرانسه در ماه آگوست

در آگوست سال ۲۰۲۴، شرکت‌های فولادی فرانسه، تولید فولاد را ۵۰ درصد نسبت به ماه قبل افزایش دادند و به ۱.۱۲ میلیون تن رساندند. بدین ترتیب، این کشور در رتبه بندی جهانی کشورهای تولیدکننده انجمن جهانی فولاد، جایگاه هجدهم را به خود اختصاص داد.

در مقایسه با ماه مشابه سال ۲۰۲۳، تولید فولاد توسط فولادسازان فرانسوی در ماه آگوست ۴۰.۳ درصد افزایش یافت. به این ترتیب، این شاخص به حداکثر خود از نوامبر سال گذشته رسیده است.

تصویری از اینفوگرافی تولید فولاد در فرانسه

در ژانویه تا آگوست، تولید فولاد در فرانسه ۸.۴ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۳ افزایش یافت و به ۷.۰۳ میلیون تن رسید میانگین تولید ماهانه فولاد در این مدت به ۸۷۹ هزار تن در مقایسه با ۸۱۰.۷۵ هزار تن در ژانویه تا آگوست ۲۰۲۳ دست پیدا کرد.

به طور کلی، در ژانویه تا آگوست ۲۰۲۴، تولید فولاد در کشورهای اتحادیه اروپا ۱.۵ درصد نسبت به ژانویه تا آگوست ۲۰۲۳ افزایش یافت و به ۸۷.۲ میلیون تن رسید. تولید جهانی فولاد برای ۸ ماهه ۱.۲۵ میلیارد تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۵ درصد کاهش داشته است.

شرکت‌های فولادی فرانسه + میزان تولید

در جدول زیر می‌توانید ۱۱ شرکت فولادی فرانسه به همراه میزان تولید آن‌ها در سال را مشاهده کنید. در ضمن ظرفیت کل کارخانه‌های تولید فولاد فرانسه به ۱۲.۰۹ میلیون تن در سال می‌رسد.

میزان تولید ۱۱ شرکت بزرگ فولادی فرانسه
ناممیزان تولید سالانه
ArcelorMittal Dunkerque۲.۲۵ میلیون تن
Saarstahl Ascoval Saint-Saulve۷۳۰ هزار تن
LME Trith-Saint-Léger۸۲۰ هزار تن
Ascometal Hagondange۸۲۵ هزار تن
Riva Sam Neuves-Maisons۸۵۰ هزار تن
Riva Sam Montereau۷۲۰ هزار تن
Riva Alpa Gargenville۷۰۰ هزار تن
Riva Iton Seine Bonnieres Sur Seine۵۵۰ هزار تن
Celsa France Boucau۱.۲ میلیون تن
ArcelorMittal Méditerranée Fos sur Mer۲.۵۵ میلیون تن
Ascometal Fos Sur Mer۹۰۰ هزار تن

کلام آخر

در این گزارش به جهش تولید فولاد فرانسه در سال ۲۰۲۴ به ویژه ماه آگوست نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پرداختیم. در سال ۲۰۲۳، فرانسه تولید فولاد را ۱۷.۴ درصد نسبت به سال ۲۰۲۲ کاهش داد و به ۱۰.۰۱ میلیون تن رساند. میانگین تولید ماهانه فولاد در سال ۸۴۰.۷ هزار تن بوده است؛ در حالی که این شاخص در سال ۲۰۲۲ در سطح ۱.۰۱ میلیون تن (-۱۶.۷۶ درصد سالانه) بود. همچنین در سال ۲۰۲۳، تولید فولاد در کشورهای اتحادیه اروپا به ۱۲۶.۳ میلیون تن فولاد رسید که ۷.۴ درصد کمتر از مدت مشابه در سال گذشته است.

منبع: gmk.center

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.