افزایش ۳۵ درصدی فروش لوله بدون درز اینترپایپ اوکراین

اینترپایپ اوکراین یک شرکت جهانی تولید لوله بدون درز است که در رتبه دهم تولیدکنندگان لوله فولادی جهان محسوب می‌شود. این شرکت در نیمه اول سال ۲۰۲۴ توانست تولید لوله بدون درز اینترپایپ اوکراین را افزایش دهد. به طوری که فروش این شرکت در نیمه نخست سال ۲۰۲۴، ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۳ افزایش یافت. در این گزارش به فروش ۳۵ درصدی لوله بدون درز اینترپایپ اوکراین در نیمه اول سال ۲۰۲۴ به همراه فروش محصولات ریلی این شرکت می‌پردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله کارآهن را دنبال کنید.

زمان خواندن: ۲ دقیقه

فروش لوله اینترپایپ بدون درز اوکراین افزایش یافت

به گزارش کارآهن به نقل سایت gmk.center، در ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۴، شرکت صنعتی اوکراینی اینترپایپ فروش محصولات لوله‌ای را با ۳۵.۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۳ به ۲۶۴ هزار تن رساند.

تصویری از اینفوگرافی فروش لوله بدون درز اینترپایپ اوکراین

بخش عمده‌ای از لوله‌ها به اروپا حدود ۱۱۲ هزار تن (+ ۳۷.۴ درصد سالانه) و ایالات متحده ۳۸ هزار تن (+ ۴۵.۴ درصد سالانه) بوده است. ۴۵ هزار تن لوله به بازار داخلی اوکراین ارسال شده است که در مقایسه با ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۳، ۲.۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد. 

فروش محصولات ریلی در نیمه اول سال این شرکت با ۲۸.۹ درصد افزایش در سال به ۵۸ هزار تن رسید. این شرکت ۴۰ هزار تن (+ ۳۷.۹ درصد سالانه) به بازار اروپا و ۹ هزار تن (-۱۰ درصد سالانه) – به بازار اوکراین فروخت.

شرکت اینترپایپ در سه ماهه دوم فروش لوله را با ۱۶.۴ درصد افزایش در سه ماهه به ۱۴۲ هزار تن و محصولات راه آهن را با ۱۹.۲ درصد به ۳۱ هزار تن افزایش داد.

آمار تولید فولاد در شرکت اینترپایپ

تولید فولاد در ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۴ با ۲۴.۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۳ به ۴۲۸ هزار تن دست یافت. همچنین تولید لوله با ۲۳.۴ درصد افزایش در سال به ۲۵۸ هزار تن رسید. تولید محصولات ریلی با ۱۹.۱ درصد افزایش در سال به ۵۶ هزار تن، از جمله ۴۲ هزار تن چرخ راه آهن (+ ۲۰ درصد سالانه) افزایش یافت.

اینترپایپ در سه ماهه دوم ۲۴۶ هزار تن فولاد (+ ۳۵.۲ درصد q/q)، ۱۴۰ هزار تن لوله (+ ۱۸.۶ درصد q/q) و ۲۹ هزار تن محصولات ریلی (+ ۳.۶ درصد q/q) تولید کرد. . تولید فولاد با افزایش ۳۵.۲ درصدی q/q – به ۲۴۶ هزار تن رسید.

کلام آخر

در این گزارش به آمار تولید لوله بدون درز اینترپایپ اوکراین پرداختیم. در نیمه اول سال ۲۰۲۴، اینترپایپ سود خالص خود را ۵.۱ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۳ افزایش داد و به ۱۲۸.۷۴ میلیون دلار رسید. درآمد حاصل از فروش با ۳.۳ درصد در سال به ۵۳۵.۷۷ میلیون دلار افزایش یافت. اینترپایپ یک شرکت بین المللی لوله است که در میان ۱۰ تولیدکننده برتر لوله بدون درز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.