کاهش ۱۲.۴ درصدی واردات ورق کویل فولادی آمریکا

آمارها نشان می‌دهد که روند واردات ورق‌ کویل فولادی آمریکا طی ماه جولای سال ۲۰۲۳، با کاهش چشمگیر مواجه شده است. از جمله مهم‌ترین کشورهای تامین کننده ورق کویل فولادی آمریکا، می‌توان به کشور کانادا، کره جنوبی، مکزیک، ژاپن و هلند اشاره کرد. در این گزارش قصد داریم تا درباره روند واردات ورق کویل آمریکا و آمارهای منتشر شده جهانی صحبت کنیم. برای خواندن ادامه این گزارش، مجله کارآهن را دنبال کنید.

کاهش واردات ورق کویل فولادی در ایالات متحده

به گزارش مجله کارآهن و بر اساس اطلاعات اولیه وزارت بازرگانی آمریکا، واردات ورق‌ کویل فولادی از ایالات متحده طی ماه جولای ۲۰۲۳ به ۱۱۰۲۳۷ تن رسید که ۱۲.۴ درصد نسبت به ماه ژوئن و ۲۰.۹ درصد نسبت به جولای ۲۰۲۲ کاهش داشت. 

از نظر میزان ارزش، ورق‌‌های وارداتی کویل فولادی در جولای ۲۰۲۳ به ۱۰۹.۹ میلیون دلار رسید که در مقایسه با ۱۳۰.۸ میلیون دلار طی ماه ژوئن و  ۱۷۸.۸ میلیون دلار در ماه جولای ۲۰۲۲، کاهش چشمگیری را به ثبت رساند.

واردات ورق کویل فولادی آمریکا در جولای ۲۰۲۳
محصولکشورهای تامین کنندهحجم واردات (ماه جولای ۲۰۲۳)ارزش دلاریدرصد واردات نسبت به مدت مشابه در ماه جولای ۲۰۲۲
ورق کویل فولادیکانادا، کره جنوبی، مکزیک، ژاپن و هلند۱۱۰۲۳۷ تن۱۰۹.۹ میلیون دلارکاهش ۱۲.۴ درصد

تامین کنندگان ورق کویل فولادی آمریکا

ایالات متحده در ماه جولای با ۵۹۶۴۱ میلیون تن بیشترین ورق‌ کویل فولادی را از کشور کانادا وارد کرد که در مقایسه با ۷۲۴۷۶ تن در ماه ژوئن و ۶۱۷۱۶ تن در ماه ژوئیه ۲۰۲۲، کاهش واردات این محصول را نشان می‌دهد.

سایر منابع اصلی ورق‌های کویل فولادی وارداتی در ایالات متحده آمریکا طی ماه ژوئیه عبارتند از:

  • کره جنوبی با ۲۷۷۷۹ تن
  • مکزیک با ۹۹۹۱ متر
  • ژاپن با ۳۴۶۴ متر در ارتفاع
  • هلند با ۳۲۲۸ متر
ورق کویل فولادی آمریکا

کلام آخر

در این گزارش به موضوع کاهش واردات ورق کویل فولادی آمریکا پرداختیم. ایالات متحده یکی از بزرگترین واردکنندگان ورق کویل فولادی در جهان است. با این حال، واردات این محصول به آمریکا در ماه جولای سال ۲۰۲۳ نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲، کاهش یافت. آمارها نشان می‌دهد که ورق کویل آمریکا در ماه جولای سال ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته، کاهش ۱۲.۴ درصدی داشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مجله کارآهن را دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.