قیمت میلگرد آجدار ۱۶ امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳+ جدول

به گزارش کارآهن، قیمت میلگرد آجدار ۱۶ امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ مشخص شد. با نزدیک شدن به فصل پاییز، بازار میلگرد  نیز رونق دوباره گرفته است. یکی از میلگردهای پر مصرف در صنعت ساختمان‌سازی، میلگرد آجدار ۱۶ است که بیشتر در تیرچه، آرماتور، خاموت، ستون و دال بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی، اغلب متقاضیان خرید میلگرد آجدار، به دنبال استعلام قیمت میلگرد آجدار ۱۶ هستند. به همین خاطر به روز بودن یا آپدیت قیمت میلگرد آجدار ۱۶ کارخانه‌های داخلی از اهمیت بالایی نزد متقاضیان برخوردار است.

در این گزارش به قیمت روز میلگرد آجدار ۱۶ امروز کارخانه‌های داخلی بر حسب کیلوگرم می‌پردازیم. در واقع سوال اینجاست که میلگرد آجدار ۱۶ کیلویی چقدر است؟ برای خواندن ادامه مطلب، مجله کارآهن را دنبال کنید.

زمان خواندن: ۲ دقیقه

قیمت میلگرد آجدار ۱۶ امروز چقدر است؟

تصویری از قیمت میلگرد آجدار 16 امروز

همانطور که می‌دانید، میلگرد یک محصول پر کاربرد در صنعت ساختمان‌سازی است که قیمت آن بر حسب کیلوگرم تعیین می‌شود. یعنی قیمت هر شاخه میلگرد با احتساب وزن تعیین می‌گردد. در این میان، قیمت روز میلگرد آجدار ۱۶ امروز کارخانه‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در جدول زیر به قیمت میلگرد آجدار ۱۶ مهم‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده این محصول در ایران می‌پردازیم.

قیمت میلگرد آجدار ۱۶ کارخانه‌ها (۲۹ شهریور ۱۴۰۳)
نام تولیدکنندهاستانداردقیمت (بر حسب کیلوگرم- ریال)
راد همدانA3۳۰۳.۳۵۰
ذوب آهن اصفهانA3۲۹۸.۰۰۰
نیشابورA3۲۹۰.۰۰۰
ظفر بنابA3۲۹۰.۰۰۰
آناهیتا گیلانA3۲۹۰.۰۰۰
ذوب آهن آرمان آسیانA3تماس بگیرید (۶۷۱۴۵-۰۲۱)
درپاد تبریزA3۲۸۷.۰۰۰
بافق یزدA3۲۸۴.۰۰۰
فایکوA3۲۸۵.۰۰۰
جهان فولاد سیرجانA3۲۷۳.۰۰۰

توجه: برای اطلاع از لیست قیمت میلگرد آجدار ۱۶ کارخانه‌های داخلی، صفحه میلگرد آجدار را در کارآهن دنبال کنید.

کلام آخر

در این گزارش به قیمت میلگرد آجدار ۱۶ امروز کارخانه‌های راد همدان، ذوب آهن اصفهان، فولاد نیشابور، ظفر بناب، آناهیتا گیلان، جهان فولاد سیرجان، درپاد تبریز و بافق یزد اشاره کردیم. برای مشاوره خرید میلگرد آجدار کارخانه، با کارشناسان کارآهن مشورت کنید. شماره تماس: ۶۷۱۴۵-۰۲۱

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.