تولید و فروش فولاد خراسان در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۳

فولاد خراسان یکی از هلدینگ‌های مطرح تولید کننده انواع میلگرد ساده و آجدار، شمش فولادی، آهن اسفنجی، بریکت و گندله سنگ آهن است که علاوه بر کارخانجات نورد، معادنی نیز در اختیار دارد. تولید و فروش فولاد خراسان در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که این شرکت به واسطه دارا بودن معادن و کارخانه تولید میلگرد (نیشابور)، دستاوردهای خوبی در طی ۵ ماهه نخست سال داشته است. در این گزارش به میزان تولید و فروش فولاد خراسان در ۵  ماهه نخست سال ۱۴۰۳ می‌پردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، مجله کارآهن را دنبال کنید.

زمان خواندن: ۲ دقیقه

تولید و فروش فولاد خراسان تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۳

به گزارش کارآهن، فولاد خراسان یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های صنعتی-فولادی در ایران است که سالانه بخش مهمی از نیاز کشور به انواع میلگرد ساده و آجدار، بریکت، شمش فولادی، گندله سنگ آهن و آهن اسفنجی را تامین می‌کند. اگرچه امسال سال چندان خوبی از نظر تامین انرژی (برق و گاز) برای فولاد خراسان نبود اما به نظر می‌رسد که تولید و فروش این مجموعه بزرگ صنعتی به نقل از سامانه کدال، حکایت دیگری دارد.

بیایید با یکدیگر به میزان تولید و فروش داخلی فولاد خراسان از ابتدای سال مالی تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۳ نگاه کنیم:

تولید و فروش فولاد خراسان در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۳
نام محصولمیزان تولید (تن)تعداد فروشنرخ فروش (ریال)مبلغ فروش (میلیون ریال)
آهن اسفنجی و بریکت۵۴۲.۷۳۷۲۰.۳۹۵۱۲۱.۸۸۳.۰۶۰۲.۴۸۵.۸۰۵
شمش فولادی۱۳۵,۴۲۸۶۲,۴۰۶۲۱۰,۸۶۰,۰۶۲۱۳,۱۵۸,۹۳۳
گندله سنگ آهن۶۰۴,۶۲۴۰۰۰
محصولات سبک ساختمانی۲۵۹,۳۳۸۱۵۵,۳۷۲۲۳۹,۰۲۴,۶۰۵۳۷,۱۳۷,۷۳۱
جمع فروش داخلی۰۲۳۸,۱۷۳  ۵۲,۷۸۲,۴۶۹

فروش صادراتی فولاد خراسان تا در ۵ ماهه نخست سال

کیفیت خوب و مناسب محصولات فولاد خراسان به ویژه در زمینه شمش فولادی و محصولات تولید شده مانند انواع میلگرد، زمینه را برای فروش این محصولات به کشورهای هدف صادراتی فراهم کرده است. در جدول زیر به میزان فروش صادراتی هلدینگ فولاد خراسان نگاه می‌کنیم:

فروش صادراتی فولاد خراسان در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۳
نام محصولتعداد فروشنرخ فروش (ریال)مبلغ فروش (میلیون ریال)
شمش فولادی۴۹,۹۸۵۱۹۱,۵۳۲,۱۴۰ ۹,۵۷۳,۷۳۴ 
محصولات سبک ساختمانی۱۰,۵۸۱۲۰۰,۰۵۰,۳۷۳۲,۱۱۶,۷۳۳
جمع فروش داخلی۶۰,۵۶۶ ۱۱,۶۹۰,۴۶۷

کلام آخر

در این گزارش به میزان تولید و فروش فولاد خراسان در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ پرداختیم. آمارها نشان می‌دهد که فولاد خراسان از ابتدای سال مالی تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۳، علاوه بر تولید محصولاتی مانند شمش، آهن اسفنجی، گندله و بریکت، توانسته است به واسطه کارخانه زیرمجموعه خود یعنی میلگرد نیشابور، تولید و فروش مناسبی در زمینه انواع میلگرد ساده و آجدار داشته باشد. برای اطلاع از قیمت میلگرد نیشابور و نحوه خرید آن، با کارشناسان کارآهن مشورت کنید. شماره تماس: ۶۷۱۴۵-۰۲۱

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.