معرفی تیرآهن پروفیل صنعت ماهان

شرکت پروفیل صنعت ماهان از جمله مهم‌ترین تولیدکنندگان تیرآهن در کشور است که در سال ۱۳۸۹به منظور تولید انواع لوله و پروفیل، تیرآهن، نبشی و ناودانی راه‌اندازی شد. تیرآهن IPE، یکی از محصولات این مجموعه صنعتی است که در سایز ۱۴ تا ۱۸ به طول ۶ و ۱۲ متری تولید می‌شود. از جمله موارد پرکاربرد تیرآهن ماهان می‌توان به صنعت ساختمان‌سازی، ستون، سقف، پل‌سازی و … اشاره کرد. قیمت تیرآهن ماهان تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود که شامل قیمت شمش فولاد به عنوان مواد اولیه تولید تیرآهن، ظرفیت تولید کارخانه‌های تولید، کیفیت تولید و استانداردهای به کار رفته، سایز و ضخامت تیرآهن، موارد استفاده و پرکاربرد تیرآهن به همراه نوسانات ارز، انرژی، حمل و نقل، واردات و صادرات، بازار بورس و میزان عرضه و می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا پیرامون موضوع «معرفی تیرآهن پروفیل صنعت ماهان»، به موضوعاتی نظیر کارخانه تیرآهن ماهان، پروفیل صنعت ماهان، کاربرد تیرآهن پروفیل صنعت ماهان، وزن تیرآهن ماهان، قیمت تیرآهن ماهان، قیمت روز تیرآهن ماهان در بازار تهران، قیمت تیرآهن ۱۴ ماهان و قیمت تیرآهن ۱۶ ماهان بپردازیم. برای خواندن ادامه مطلب، وبلاگ کار آهن را دنبال کنید.

کلمات کلیدی: پروفیل صنعت ماهان، تیرآهن ماهان، قیمت تیرآهن ماهان

مدت مطالعه: ۶ دقیقه

پروفیل صنعت ماهان

تیرآهن ۱۸

شرکت پروفیل صنعت ماهان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان تیرآهن در کشور است که در سال ۱۳۸۹ به منظور تولید انواع لوله و پروفیل، تیرآهن، نبشی و ناودانی راه‌اندازی شد. از جمله محصولات پروفیل صنعت ماهان می‌توان به تیرآهن سبک و سنگین، ناودانی و نبشی نرمال اشاره کرد. محصولات پروفیل صنعت ماهان با نام تجاری psm تولید و روانه بازار آهن کشور می‌شود. در واقع این شرکت بر روی تمامی محصولات خود، نام psm را درج کرده است تا نام برند خود را در صنعت فولاد بیش از پیش شناخته‌تر کند.

کارخانه تیرآهن ماهان

یکی از محصولات مهم و خاص شرکت ماهان، تیرآهن IPE است که در سایز ۱۴ تا ۱۸ و طول ۶ و ۱۲ متری تولید می‌شود. استراتژی مجموعه صنعتی ماهان در زمینه تولید تیرآهن، بر پایه تامین نیاز داخلی به ویژه برای صنعت ساختمان‌سازی است. به طوری که وقتی نام پروفیل صنعت ماهان در زمینه تولید تیرآهن به گوش می‌رسد، عبارتی جز محصول باکیفیت و درجه یک نمی‌توان در ذهن تصور کرد. از این رو پروفیل صنعت ماهان توانسته است با جذب حداکثری مصرف‌کنندگان صنعت ساختمان‌سازی، مسیر خود را برای رسیدن به قطب تولید تیرآهن در کشور هموارتر سازد.

اما سوال اینجاست که شرکت پروفیل صنعت ماهان چگونه توانسته است که به جذب حداکثری مصرف‌کنندگان محصول تیرآهن دست پیدا کند؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید به ویژگی‎‌های تیرآهن تولید شده در این مجموعه بپردازیم. تیرآهن ماهان از نوع IPE است که به شکل انگلیسی I شُهرت دارد. طول جان این نوع تیرآهن دارای به صورت یکنواخت و بر اساس استانداردهای مورد نیاز ایران و اروپا تهیه و توزیع می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تیرآهن IPE ، مقاله «مقایسه تیرآهن معمولی و هاش» را در وب سایت کار آهن مطالعه کنید.

از جمله مزایای تیرآهن فولاد ماهان می‌توان به استحکام و انسجام بالا، انعطاف‌پذیری، قدرت بالا در راستای تحمل فشارهای انواع سازه‌ها و طول عمر بالا اشاره کرد. اگر قصد خرید تیرآهن I پروفیل صنعت ماهان را دارید، باید بدانید که به صورت شاخه‌های فولادی ۱۲ متری تولید و روانه بازار آهن کشور می‌شود.

کاربرد تیرآهن پروفیل صنعت ماهان

سازه فلزی

  • صنعت ساختمان‌سازی
  • ستون
  • سقف
  • تیرآهن لانه‌زنبوری
  • خرپا
  • صنعت پل‌سازی
  • سازه‌های عمرانی بزرگ

وزن تیرآهن ماهان

وزن تیرآهن ماهان بر اساس جدول اشتال (استاندارد تیرآهن) تعیین می‌شود که در ادامه به صورت جدول به آن اشاره می‌کنیم.

جدول وزن تیرآهن ماهان
وزن تقریبی شاخه استاندارد سایز
۱۲۵ ۱۲ متری IPE ۱۴
۱۷۰ ۱۲ متری IPE ۱۶
۲۰۵ ۱۲ متری IPE ۱۸

قیمت تیرآهن ماهان

تیرآهن ماهان در انبار

تیرآهن ماهان یکی از بهترین محصولات تولید شده در صنعت فولاد کشور به شمار می‌آید که از محبوبیت بالایی نزد مصرف‌کنندگان برخوردار است. قیمت تیرآهن ماهان تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به قیمت شمش فولاد به عنوان مواد اولیه تولید تیرآهن، ظرفیت تولید کارخانه‌های تولید، کیفیت تولید و استانداردهای به کار رفته، سایز و ضخامت تیرآهن، موارد استفاده و پرکاربرد تیرآهن به همراه نوسانات ارز، انرژی، حمل و نقل، واردات و صادرات، بازار بورس و میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌ای تیرآهن فولاد ماهان، به وب سایت کار آهن مراجعه کنید. در ضمن اگر قصد خرید تیرآهن ماهان را دارید، با شماره تلفن ۶۶۳۱۳۰۴۵-۰۲۱ تماس بگیرید. گروه کارشناسان متخصص ما در وب سایت کار آهن، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه خرید تیرآهن ماهان هستند.

قیمت روز تیرآهن ماهان در بازار تهران

تیرآهن ماهان به علت خواص بالا و موارد پرکاربرد به ویژه در صنعت ساختمان‌سازی، در شهرها و استان‌های مختلفی عرضه می‌شود. یکی از مهم‌ترین مراکز عرضه تیرآهن ماهان، بازار تهران (بنگاه تهران) است که به صورت لحظه‌ای به درج قیمت‌ تیرآهن ماهان بر اساس عوامل موثر بر آن می‌پردازد برای اطلاع از قیمت تیرآهن IPE سایز ۱۴ تا ۱۸ پروفیل صنعت ماهان، از وب سایت کار آهن دیدن فرمایید.

قیمت تیرآهن ۱۴ ماهان

یکی از موضوعات مهم در تعیین قیمت تیرآهن، وزن آن است که تیرآهن ۱۴ ماهان نیز از این قاعده مستثنی نیست. تیرآهن ۱۴ مجموعه صنعتی پروفیل صنعت ماهان بر اساس استاندارد IPE تولید می‌شود. با نگاهی به شکل ظاهری تیرآهن ۱۴ ماهان می‌توان پی برد که این نوع تیرآهن در ابتدا و انتها دارای طول جان یکنواختی است. به دلیل استقبال مصرف‌کنندگان از این نوع تیرآهن و استاندارد به کار رفته در آن به ویژه در صنایع ساختمانی، مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت آن می‌توان به میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای و نحوه خرید تیرآهن ۱۴ ماهان، به وب سایت کار آهن مراجعه کنید.

قیمت تیرآهن ۱۶ ماهان

تیرآهن ۱۶

تیرآهن ۱۶ جزو محصولاتی است که موارد مصرف بی‌شماری در صنعت ساختمان‌سازی شامل ستون‌ها، تیرآهن و بسیاری دیگر دارد. این محصول نقش مهمی در اتصالات سازه‌های فلزی ایفا می‌کند؛ به طوری که بدون آن امکان ساخت سازه‌های فلزی وجود ندارد. از این رو بسیاری از مصرف‌کنندگان به دنبال خرید تیرآهن ۱۶ با کیفیت هستند. تیرآهن ۱۶ ماهان نیز جزو معدود محصولات با کیفیت در صنعت فولاد کشور است که قیمت آن بستگی به استاندارد تولید، قیمت شمش فولادی به عنوان مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا و … دارد.

برای اطلاع از قیمت به روز و لحظه‌‌ای تیرآهن ۱۶ ماهان، به وب سایت کار آهن مراجعه فرمایید. وب سایت کار آهن مرجع دقیق قیمت لحظه‌ای بازار آهن محسوب می‌شود. با مراجعه به وب سایت می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. ما را دنبال کنید. در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تیرآهن ۱۶، مقاله «راهنمای قیمت تیرآهن ۱۶» را در وب سایت کار آهن مطالعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره موضوع «معرفی تیرآهن شرکت پروفیل صنعت ماهان» صحبت کنیم. شرکت پروفیل صنعت ماهان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان تیرآهن در کشور است که نقش مهمی در تامین نیاز صنایع مختلف به ویژه صنعت ساختمان‌سازی ایفا می‌کند. تیرآهن‌ ماهان شامل تیرآهن ۱۴، تیرآهن ۱۶ و تیرآهن ۱۸ بر اساس استاندارد IPE است که در طول ۶ و ۱۲ متر تولید و روانه بازار آهن کشور می‌گردد. اگر قصد خرید یا استعلام قیمت تیرآهن ماهان را دارید، با شماره تلفن ۶۶۳۱۳۰۴۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

نظرات بسته شده است.